Bäst musik just nu

2010-08-28 @ 18:21:13
Tänkte att det var time to share mina favoritlåtar inom varje genre precis just nu. Bäst musik of all time behöver jag nog veckor på mig för att komma på, och så länge orkar vi ju inte vänta?
De senaste dagarna är det följande som har gällt: 

[ klicka på låtnamnen för länk till Spotify ]

POP
kent - Passagerare: halvballad som träffar mitt i prick
The Sounds - Living in America: gammal favorit som är väldigt svår att inte bli peppad av (ska berätta om när jag såg dem live en dag)
Nic & The Family - Hej det är Nic...Klick: likt bandets alla andra låtar är den ju inte särskilt bra musikaliskt, men den sätter sig

ROCK
Supertramp - Superlogical song: klockren och FEELGOOD! googla efter lyricsen
Nationalteatern - Barn av vår tid: tung
Soundgarden - Black hole sun: fruktansvärt underskattat mästerverk som är bäst i mörker 

METAL
Sonic Syndicate - Revolution, baby: Visserligen är bandet lite mesigare med Nathan som sångare, men this one is really good! Mer lättlyssnad för er som inte är så mycket för metal
Amon Amarth - Asator: speed, skrik och lätt growl
Sabaton - 40:1: Också mer lättlyssnad metal, första låten av Sabaton som jag fastnade för



Andra genrer får bli en annan gång! Tiden är inte inne.
Jenny om musikTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback