Living the dream

2010-08-08 @ 18:33:29
Har huset för mig själv i några dagar då mor, far och syster är i Falkenberg.
Hur spenderas tiden?
Igår blev det en heldag i Göteborg med kent och köande till konserten som så hör till (berättar mer om kent-upplpevelsen sen) tillsammans med Malin och idag har jag kopplat laptopen till tv:n och kollat på American Pie - isolerad från spöregnet utanför och alla mina vänner som valt vara upptagna just idag.
Actually, I don't complain. Jag trivs att vara själv hemma.
Det sistnämnda utnyttjar jag till fullo just nu - musik på hög volym och jag springer runt i underkläder och sjunger så högt jag kan, anledningen till denna nätta klädsel är att jag ska ut och springa men hittar inte shortsen jag vill ha. Bör fortsätta leta och ge mig ut på vägarna med musik i öronen.

Jag gör som Björn Gustafsson - Living the dreaaaam. Woooooooooooo!

/ Jenny


Jennys rockstarlifeTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Sv: Haha jo men precis! Inte min heller alltid, men han är speciell och det är ofta go takt i hans låtar, grymt bra :D
2010-08-08 @ 18:40:25
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback